Les sortides amb bicicleta elèctrica de muntanya de Noulimits

Quantes vegades ens hem trobat en la situació que sempre fem la mateixa sortida dia rere dia i ens encantaria poder conèixer nous itineraris, nous paisatges, noves sendes o trialeres?

Després d’un parell de sortides que ens han deixat amb un bon sabor de boca, volem compartir aquesta experiència per donar a conèixer en què consisteixen les sortides Noulimits, i us animeu a participar en les nostres properes activitats.

Es tracta d’una magnífica oportunitat per provar eMTBs, conèixer noves rutes a Catalunya, e-bikers que comparteixen la teva afició o simplement una excusa més per fer esport.

Periòdicament organitzem sortides sense ànim de lucre pels diferents Parcs Naturals que ens envolten. Es tracta de sortides organitzades en les que posem a disposició l’organització, la ruta i el guia, però la diversió la poseu tots vosaltres. A cada comunicació indiquem el nivell de la ruta, l’itinerari, els kms que recorrerem, l’hora i el punt de sortida. El dia de la sortida ens adaptem al nivell del grup sempre respectant el nivell indicat en el comunicat.

Una de les premisses per poder participar a és que cada participant disposi del seu propi assegurança de responsabilitat civil / accidents ja que Noulimits no té cap responsabilitat en aquest tipus de ruta gratuïta. Només en el cas dels participants que lloguin un EMTB en Noulimits queden coberts per l’assegurança proporcionat en el lloguer.

Hi ha diferents opcions perquè cada ciclista estigui assegurat:

• Segurabici, si tens activada la pòlissa d’assegurança.
  • Racc, tenen una assegurança inclosa per als socis. També és possible contractar només assegurança per a bicicleta.
  • L’assegurança del domicili de vegades inclou la responsabilitat civil, a consultar amb el teu agent.
  • Targeta Bici que ofereix la Federació Catalana de Ciclisme i que podeu tramitar al nostre taller NivellBIke.

Com ho fem?

Abans de la ruta:

• Prospecció dels itineraris.
  • Comunicat per mail a la nostra base de dades per anunciar la propera sortida, dades tècniques de la ruta i obertura del període d’inscripció gratuïta.

Durant la ruta:

• Briefing abans de començar la ruta en què parlem dels llocs d’interès per on transcorre la ruta, temps del recorregut, desnivells, Kms totals i parcials, dificultats …
  • Guiatge de la ruta on el personal de Noulimits obrim i tanquem el grup.

Després de la ruta:

• Enviament de les fotos i dades reals de la ruta.

A continuació us expliquem la nostra experiència en les sortides realitzades fins al moment:

Sortida diumenge 17 de desembre 2017. Parc Natural de Collserola.

25 e-bikers ens vam reunir a les portes de Noulimits a Sant Just Desvern per endinsar-nos a Collserola juntament amb Àngels, Josep Maria i Ferran, les tres cares visibles d’Noulimits. Vam fer un recorregut guiat circular creuant gran part de la muntanya de Collserola, el pulmó verd de Barcelona.

Tot i que vam anunciar un nivell fàcil de ruta, al reunir-vos 25 persones, ens va permetre anar junts la majoria del temps desdoblándonos en diversos trams per realitzar senders i trialeres més tècniques per als participants que volien més canya.

“Va ser un plaer poder provar una EMTB amb un grup de ebikers. L’atenció dels organitzadors i el bon rotllo entre tots em van deixar amb un somriure permanent. Sonia Hernandez”

Vam realitzar diverses parades per reagrupar el grup en els punts de màxim interès de l’itinerari, entre els quals destaquem:

• Mirador natural als peus de Sant Pere Màrtir, antiga bateria antiaèria amb increïbles vistes de Barcelona i del Parc Natural.
  • Torre de Collserola: una torre de telecomunicacions construïda el 1992 per als Jocs Olímpics. Té 288,4 metres i va ser construït per l’arquitecte britànic Norman Foster.
  • Ermita de Sant Medir: Santuari d’origen romànic. Consta de planta rectangular amb sagristia. A l’exterior s’aprecia un campanar i la porta d’entrada amb arc de mig punt, on hi ha un relleu gravat datat en 1447.
  • Masia de Can Borrell: Datada del sigle XIII, caracteritzada per servir autèntics plats de cuina catalana. En el nostre cas va ser el punt de descans per reposar forces i prendre els nostres refrigeris.

Les dades de la ruta:

• Durada: 4 hores
  • Distància: 41,6 km
  • Nivell tècnic: Baix – Medi
  • Nivell físic: Baix – Medi
  • Altitud acumulada: 1030+

Perfil de la ruta

Sortida diumenge 25 de Febrièr. Parc Natural del Garraf.

En aquesta ocasió, la sortida va ser pel PN del Garraf sortint des de Sitges. Anunciant una sortida senzilla, encara que a mesura que passaven els kms s’anava a anar complicant arribant a senders de nivell mitjà-alt.

El resultat va ser una ruta circular amb paisatges espectaculars en la qual contemplem el PN del Garraf des de totes les vessants i la seva particular formació, amb parades a enclavaments d’interès cultural i històric com l’Ermita de la Trinitat amb vistes de la Mediterrània i Sitges, fins endinsar-nos fins al Monestir Budista (Palau Novella) on vam parar 20 minuts per compartir experiències, esmorzar i visitar aquest insòlit lloc.

L’Ermita de la Trinitat: És una ermita de petites dimensions que es troba al cim d’una muntanya que forma la punta del Ferrosa. Té una situació admirable ja que es veu des de la punta del riu Llobregat fins al cap de Salou.

Palau Novella: Des de 1996 és la llar del primer monestir budista de Catalunya anomenat “Sakya Tashi Ling“. Palau Novella, va ser construït al segle XIX com a residència familiar per un acabalat comerciant “indiano”.

Després de l’esmorzar ens vam endinsar al cor del parc natural, fins agafar un sender (GR5) des de l’observatori fins pràcticament el final de la ruta. Al llarg del GR5, trobem un single track pleníssim de pedres on s’agraïa disposar de motor elèctric i rodes més per passar-ho amb certa facilitat. Finalment un cop superat el llarg sender, afrontem els últims 5 kms entre singletracks, pistes i vinyes tan característiques del Garraf.

“I pensar que tenim aquests paratges naturals a pocs minuts de les nostres cases! Crec que sense una bicicleta elèctrica de muntanya mai podria haver coneguts tots aquests racons. Iván Collado”

Les dades de la ruta:

• Durada: 4 hores
  • Distància: 38 Kms
  • Nivell tècnic: Baix – Medi
  • Nivell físic: Baix – Medi
  • Altitud acumulada: 1220+

Perfil de la ruta

Actualment disposem de diversos models EMTB per llogar, tant dobles com rígides ja sigui per a les nostres sortides com per a qualsevol dia o cap de setmana.

Truca’ns o escriu-nos un mail per reservar la teva. Si vols que t’avisem de les properes sortides, escriu-nos un mail a tours@noulimits.com i t’informarem de les següents aventures.

T’esperem!

Suscríbete a nuestra Newsletter

Déjanos tu correo y te enviaremos notícias y promociones de Noulimits!

No te preocupes por el SPAM. Nuestra filosofía es sencilla: te trataremos como nos gusta que nos traten a nosotros.
Puedes desuscribirte siempre que lo desees.